Сучасна молодь швидко пристосовується до стрімких змін сьогодення, починаючи планувати свій професійний розвиток уже із шкільного віку. Водночас, із розвитком особистості та переоцінкою цінностей формується готовність до самостійного професійного самовизначення. Саме тому одним із головних завдань є повсякденна допомога учнівській молоді в плануванні власного кар’єрного зростання.
Профорієнтаційна робота базується на комплексі заходів, що призначені для визначення у підростаючого покоління професійних та креативних якостей, які необхідні для оволодіння знаннями, уміннями та навичками, які будуть необхідними для подальшої успішної діяльності.
В рамках вивчення теми «Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку, місце України в ній», викладачі кафедри Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності провели зустріч з учнями Мирчанської гімназії.
В процесі та за підсумками зустрічі учні Мирчанської гімназії
дійшли ключового висновку, що розробка ефективної стратегії особистісно-професійного розвитку допомагає рухатися в правильному напрямі і з оптимальною швидкістю, що, у глобальному масштабі - є важливим кроком до економічного розвитку нації та нашої держави. А місце здобувача у цій системі економічного розвитку є архіважливим, оскільки саме від правильного вибору напрямів професійного розвитку залежить рівень забезпеченості держави кваліфікованими кадровими ресурсами!