Магістранти спеціальності «Економіка» в Державному університеті телекомунікацій вивчають дисципліну «Цифрове стратегічне партнерство». В умовах глобалізації цифрових трансформацій та переходу на нові методи конкурентної поведінки механізми створення та організації партнерств є дуже актуальними. Магістранти вивчають, окрім лекційного матеріалу, практичний досвід об'єднання підприємств. Досліджують яким чином провідні компанії досягають поставлені стратегічні цілі, узгоджують спільні цінності і результати - отримання синергетичного ефекту на засадах створення єдиної цифрової платформи організації бізнесу:
Зараз майбутні магістри з економіки працюють над створенням власних проектів створення цифрових бізнес партнерств і зовсім скоро презентують свої роботи. Ми впевнені, що з такою валізою знань, наші магістранти будуть завжди затребуваними фахівцями та підтримуватимуть зростання економіки нашої країни.