Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Економісти 3-го курсу вже вміють англійською презентувати компанію та її продукцію!

18:17, 19-12-2019

В Державному університеті телекомунікацій вже неодноразово підкреслювалось значення та необхідність знати професійну англійську мову, у тому числі, й майбутніми економістами. Тому, на кафедрі економіки та соціальних технологій приділяють особливу увагу цьому питанню. Зокрема, з третього курсу у навчальний процес інтегруються практичні заняття англійською мовою з таких дисциплін, як «Економічне партнерство» та «Економіка продажів».

Так, 18 грудня на практичному занятті з Економічного партнерства студентів 3-го курсу спеціальності «Економіка» було проведено командну гру та мозковий штурм зі створення компанії та її презентації англійською мовою. При цьому, кожна команда мала проявити креативний підхід до кейсу, базуючись на загальних рекомендаційних вимогах щодо презентацій та вивченої англійської бізнес лексики. При цьому, обов’язковим було створення назви компанії, її логотипу та слогану; розробка та опис бренд- профілю, менеджменту, персоналу та маркетингу підприємства,  а також економічних та фінансових показників його діяльності.

У ході виконання завдання дуже цікавими виявились процеси генерації ідей і вибір раціональної та більш цікавої ідеї з подальшою розробкою її концепції. Наприклад, одна з команд студентів  презентувала свою «власну» піцерію, описала її керівництво, відділи та персонал; визначила цільову аудиторію та побудувала профіль споживачів; описала товарний портфель та інструменти просування; проаналізувала ринкову частку та показники продажів, прибутків та витрат, а також обсяги інвестицій та ефективності діяльності компанії; визначила напрямки розширення та фандрайзингу.

Слід зазначити, що такі заняття сприяють не тільки оволодінню студентами практичними навичками презентації компанії, а й розвивають безцінні навички публічного виступу англійською мовою.

На замітку! Рекомендований лексичний набір бізнес англійської для презентації компанії: brand awareness, brand name, brand image, brand stretching, product launch, product lifecycle, product endorsement, product placement, product range, market leader, market research and surveys, market share, market challenger, market segment, target audience, marketing mix, sales, costs, make profit, make lose, breakeven, value for money, upmarket, durable, win customer loyalty, repeat business, increase, decrease, stability, business economics, level off, reliable, highly-skilled, HR, senior manager, be in charge of, be responsible for, control, organize, coordinate, risk management, market analysis.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "051 Економіка" кафедри Економіки та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Економіки

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Переглядів: 4 226