Одними з найбільш важливих компетенцій, якими повинні володіти майбутні соціологи, є знання основ ділового спілкування; навички організації ділових комунікацій у професійній сфері, комунікабельність; толерантність; здатність працювати в колективі. Все це повинно гармонійно поєднуватися з умінням якісно і грамотно проводити соціологічні дослідження.
Саме такі вимоги висувають до професійних соціологів сучасні роботодавці: вони шукають гарних фахівців, заточених на злагоджену командну роботу. У відповідь на запити роботодавців таких фахівців готують у Державному університеті телекомунікацій.
Кафедра економіки підприємств і соціальних технологій не перестає працювати у руслі впровадження інноваційного змісту навчання наших студентів. Одним з пунктів є підготовка за фахом з першого курсу з активною практичною складовою. Для цього спільно з компанією-партнером кафедри «SIONAS» було організовано чергову участь наших студентів у справжньому соціологічному дослідженні.
Студенти-соціологи групи СТД-11 долучилися до Всеукраїнського дослідження споживчих переваг. Це дало їм можливість не тільки попрацювати в реальних умовах, отримуючи необхідні навички, а й пройти оплачуване стажування.
Результати дослідження будуть представлені найближчим часом на сторінках кафедри.