Викладачі кафедри економіки підприємств і соціальних технологій доцент Горпинич О.В. і асистент Архипова А.О. підготували програму студентського наукового гуртка, в рамках якого, студенти вчаться аналізувати зміст текстів, використовуючи метод контент-аналізу.
Контент-аналіз - це якісно-кількісний метод аналізу соціальної інформації. Метод набув поширення в дослідженнях змісту повідомлень газетних і журнальних текстів, радіо- і телепередач, кінофільмів та вистав, інших типів текстів. Метод також активно використовується для вивчення механізмів пропаганди. Також він застосовується при аналізі рекламних текстів. Особливість методу контент-аналізу в тому, що він стосується лише явно вираженого змісту (а не підтексту), В ході його застосування матеріал не оцінюється як «хороший - поганий», «цікавий - нецікавий» і т. П.
Використання контент-аналізу в соціологічній роботі - цінне вміння для майбутніх фахівців-соціологів. 21-століття - століття інформації, для роботи з якою, потрібні навички системного аналізу даних. Отже, метою гуртка - є розвиток у студентів здатності до самостійного аналітичного мислення, де самостійність визначаєтьсь знанням: «де шукати?»; "що шукати?"; «Як з цим працювати?».
Гурток розрахований на для студентів 1-4 курсів. За детальною інформацією щодо засідань звертайтеся на кафедру «Економіки підприємств і соціальних технологій», ауд. 509.
Приходьте, будемо раді Вас бачити!