Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Знання отримані в ДУТ - запорука успішного власного бізнесу

13:01, 29-04-2020

Найбільші технологічні компанії – від Google до Facebook і Microsoft – заснували студенти. Але навіть якщо ви не станете бізнесменом з першої спроби, ви зможете отримати досвід, який допоможе побудувати компанію після закінчення університету.

Ось 4 поради, що стануть в нагоді студентам, які вже вирішили розпочати власний бізнес.

1) Використовуйте свій статус студента.

Як студент, ви маєте безліч можливостей повчитися чогось у великих компаній – від інтерв’ю для дипломної роботи до стажувань. Ви легко можете отримати цінну інформацію від наших успішних виробників-практиків.

2) Перш ніж стати керівником, станьте підлеглим.

Бути самому собі босом – мрія багатьох, але зазвичай для цього спершу потрібен наочний приклад, як себе потрібно поводити на цій позиції. Те ж саме стосується і побудови успішної компанії. Будувати організацію складно, тому перш ніж взятися до цього, наберіться досвіду, в цьому вам допоможуть наші сертифіковані курси.

3) Використовуйте безкоштовні ресурси.

Існує величезна кількість бізнес-форумів і груп для вашого стартапу, де ви можете вдосконалити свої базові знання чи спитати поради. Під час розвитку бізнесу можуть виникнути непередбачені проблеми, але у студентські роки ви можете оточити себе інструментами і ресурсами, які будуть вказувати вам потрібний напрямок, наприклад наші безкоштовні бізнес-семінари з Facebook та Instagram.

4) Користуйтесь допомогою інших студентів.

Бізнес-менеджмент у цифрову епоху набагато дешевший і простіший. Сьогодні майже кожен є в соціальних мережах, тому у вас є можливість розрекламувати себе або свій продукт безкоштовно за допомогою друзів і однокурсників.

Ми завжди раді за наших випускників які відкрили та які відкривають власний бізнес і діляться з нами своїми здобутками. Наприклад, Склярська Маріанна (випускниця-магістр) відкрила власний магазин в м. Києві «MADE IN ITALY», наразі Маріанна згадує «Антикризовий менеджмент». Коробка Владислав (випускник-бакалавр) в період карантину відкриває у м. Ірпінь торгову точку «KO-KO CHICKEN». Бажаємо усім успіху і дякуємо що обрали Державний університет телекомунікацій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 4 420