Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Освіта за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» - гарантія вашої успішної кар’єри

13:31, 18-02-2022

Публічне управління та адміністрування – це діяльність, яка пов‘язана з вирішенням стратегічних завдань державних органів, підприємств, установ, організацій з урахуванням комплексу зовнішніх і внутрішніх факторів впливу і тенденцій розвитку в конкурентному середовищі, а також в певній галузі суспільного виробництва і держави в цілому. Публічні управлінці сучасного рівня повинні вміти аналізувати державну політику та розробляти заходи для її реалізації, знати нормативно-правову базу управління та урядування, мати навички управління проектами, стратегічного та тактичного планування, розробляти державно-управлінські рішення.

Водночас, у процесі демократизації суспільства, державні та комерційні служби повинні мати фахівців, які володіють навичками ведення громадського діалогу, пошуку шляхів ефективної взаємодії з громадськістю та ЗМІ, координації та супроводження проектів з публічного управління, зокрема із впровадження системи електронного урядування в органах державної влади, що потребує якісної спеціальної та професійно-галузевої підготовки, яку і отримують студенти спеціальності 281 – Публічне управління та адміністрування.

 Перевагою навчання є найсучасніший зміст навчання на основі потужної матеріально-технічної бази, а саме: фахова підготовка вже з першого курсу; практико-орієнтоване навчання (62% усіх занять проводиться практично);  підвищення рівня знань іноземної мови до рівня В2, отримання знань сучасних телекомунікаційних та інформаційних технологій.  Навчання студентів проходить в лабораторіях з сучасним обладнанням, є надшвидкісний Wі-Fі. На кафедрі Публічного управління та адміністрування діє лабораторія «Комунікаційних технологій в державному управлінні», що сприяє  професійному зростанню студентів – можливість спілкування з роботодавцями, практиками, професійною спільнотою. 

Постійно проводяться   тренінги, майстер-класи, тематичні екскурсії безпосередньо на базах практики: Міністерстві розвитку громад та територій України, Національному агентстві України з питань державної служби, Національному банку України (Департамент забезпечення діяльності Національного банку України), Національній суспільній телерадіокомпанії України, ЦНАП Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, Центрі комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс».

Науково-педагогічні працівники кафедри постійно підвищують свій професійний рівень, вони  володіють глибокими знаннями, а також базовими й професійними компетентностями щодо забезпечення ефективного публічного управління в органах державної та регіональної влади, місцевого самоврядування, здатних забезпечити соціально прийнятний рівень надання адміністративних послуг на засадах відкритості, прозорості, підзвітності, професіоналізму. Крім стажуваннія в європейських університетах, публікації статей у міжнародних рейтингових журналах, зокрема Scopus, Web of Science, викладачі систематично підвищують кваліфікацію через неформальну освіту – навчання в організаціях-партнерах кафедри, різного профілю освітніх онлайн-курсах. Усі навчальні дисципліни наповнені не лише сучасним теоретичним компонентом, але мають вагому практичну складову, якій відведено більшу частину навчального часу. Практична підготовка починається вже з першого курсу, до якої, окрім викладачів, залучають фахівців-практиків. Це значно піднімає рейтинг Державного університету телекомунікацій серед інших вишів. 

Фахівець у галузі публічного управління та адміністрування може займати такі посади: спеціаліста міністерств та інших центральних органів державної виконавчої влади, керівників та їх заступників самостійних структурних підрозділів державних органів, державних службовців органів державної влади та місцевого самоврядування, керівників підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів державних органів, їх заступників; головних спеціалістів державних органів і прирівняні до них посади; провідних спеціалістів державних органів, посади патронатної служби; керівників та співробітників різного рівня управління громадських організацій, бюджетних установ, фондів; наукових співробітників, керівників кадрового, планово-економічного, фінансового підрозділу, керівників підрозділів фіскальної служби, а також громадсько-політичних експертів і науково-педагогічних співробітників.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 3 503