У Державному університеті телекомунікацій з вересня 2018 року розпочалося навчання групи іноземних слухачів з української мови.
Викладачі кафедри української мови застосовують методику занурення у мовне і культурне середовище при вивченні української мови.
При спілкуванні з носіями мови, іноземний слухач не лише продукує мовлення, активізуючи отримані на заняттях знання, але й сприймає спонтанне автентичне мовлення носіїв мови, що приводить до отримання ним інформації культурологічного та лінгвокультурологічного характеру.
Наявність у лексиці національно-культурного компонента, притаманного тільки певній мові, свідчить про належність лексеми до лінгвокраїнознавчого матеріалу. Застосування в процесі викладання української мови як іноземної матеріалів із лінгвокраїнознавства сприяє процесу акультурацїї іноземних слухачів, тобто допомагає адаптуватися до нового мовно-культурного середовища.
Так, іноземні слухачі Підготовчого відділення ДУТ вже орієнтуються в найменуваннях предметів і явищ місцевого традиційного побуту (борщ, млинець, узвар, рушник ). Використання лінгвокраїнознавчих матеріалів стимулює мотивацію слухачів, формує й підтримує інтерес до вивчення української мови.
Як робочий лінгвокраїнознавчий матеріал використовуємо діалоги, вірші, пісні. Розширенню обізнаності іноземних слухачів у всіх сферах життєдіяльності сприяє також перегляд телепередач мовою, яка вивчається.
Жити, як українці, і разом з українцями — ось простий рецепт ефективного навчання.
Насичене україномовним спілкуванням не лише навчання, а й дозвілля — походи до музеїв, тематичні екскурсії столицею України.