Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Обирати потрібно найкращу спеціальність для себе! Як зрозуміти самого себе і убезпечитись від навіяних вподобань у виборі спеціальності. Продовження. Частина 3

08:04, 26-05-2021

Кафедра публічного управління та адміністрування  продовжує досліджувати і аналізувати соціально-психологічні явища у суспільстві, які призводять до змін у соціальній поведінці, світоглядах, свідомості (і т.ін) людей і суспільства. Ми маємо на меті надати можливість абітурієнтам більш чітко зрозуміти свої можливості і прагнення у побудові свого професійного майбутнього й допомогти абітурієнтам уникнути власних помилок і хибних кроків на шляху вибору спеціальності та ЗВО для навчання. Адже вибір спеціальності – це один із найважливіших етапів у житті людини, який певною мірою зумовлює все її подальше життя. Навіть те, чи буде людина щасливою у житті, також певною мірою залежить і від її вибору професії.

 

Детальніше про кафедру публічного управління та адміністрування в університеті телекомунікацій та Освітні програми – читайте на головній сторінці кафедри публічного управління та адміністрування

 

А якщо Ви зацікавлені навчитись професійно управляти людьми, колективом, громадою та суспільством, розуміючись на психології управління, приєднуйтесь до нашої спільноти у Вайбер та Телеграмм

 

По-перше, потрібно визначитися чи ви маєте бажання і силу самостійно вирішити своє майбутнє із професією. І тільки не думайте, що тут є тільки одна вірна відповідь «Так». Тут є тільки одна вірна відповідь для вас і вона вірна тоді, коли ви її чесно визначите для себе. І відповідь «Ні» зовсім не є якоюсь ненормальною. Варто всім прийняти ту обставину життя, що всіх людей умовно можна поділити на:

  1. «тих, хто веде»,
  2. «тих, кого ведуть»,
  3. «тих, хто йде сам» та
  4. «тих, кому все байдуже». І в цьому випадку вже, як то кажуть, ніхто нікуди не йде…

Цей поділ на групи у багатьох значеннях є умовним. І одна з умовностей зумовлена тим, що немає жодної людини у світі, яка б була в абсолютному значенні тим, хто веде або абсолютно у всьому тим, кого ведуть.

Одна й та ж людина в різних ситуаціях життя і, перебуваючи у різних психологічних станах, може побувати у різних групах. Наприклад, починаючи свій професійний шлях від вибору спеціальності людина може перебувати у групі 3, а потім перейти у групу 1 і стати чудовим лідером-керівником. І т.д. Але потрібно прийняти і те, що ця ж сама людина може у якійсь ситуації життя під впливом обставин та власного психоемоційного стану опинитись і у групі 4. Це життя, шановні панове, і у ньому буває все.

Тому перше, що потрібно засвоїти для себе це те, що кожна людина належить до тієї чи іншої групи умовно і тільки за ознаками домінант у її проявах. Це така собі «середня статистична величина» проявів людини у житті. Але це не означає, що людина може бути абсолютом і взірцем конкретного типу. Нічого абсолютного у цьому світі немає. Тому зробіть для себе висновок, що не варто у житті фальшивити і намагатись завжди грати роль «дуууже сильних левів», або «слабеньких овець». Саме ця гра, яка за сутністю є простою брехнею собі і людям, також може бути руйнівною.

Друге, що потрібно зрозуміти, - нерозумним є спосіб життя, так скажімо, «у постійних змаганнях». Особливо у змаганнях за право вважатися всіма «самим, самим…», або «найкращим у всьому». Це шлях у нікуди. Саме він заставляє людину бути максимально маніпульованою іншими. Саме він позбавляє людину і власних бажань, і власних почуттів, і власних думок. Навіть призводить до того, що всі ваші здобутки у житті будуть непотрібними а ні вам, а ні людям. Звісно, ви можете свої здобутки зробити своєю релігією, але це буде фальшива релігія і в кінці кінців ви залишитеся ні з чим. Просто у порожнечі.

Тому першим кроком має бути чесне визнання самому собі своїх реальних спроможностей, помилок, бажань і т.п. і приняття собою цього стану. Саме з цього кроку починається і ефективна робота над собою, і дійсно щасливий шлях по життю.

Третє. Не варто приймати участь у засудженнях і цькуванні когось «не такого». Якщо людина не живе і не поступає по якихось шаблонах і робить вибір, що не є, як ви гадаєте, правильним, то це не є свідченням її безглуздості, слабкості тощо. Якщо ви когось не сприймаєте або не розумієте, то це цілком може означати вашу власну неосвіченість і недорозвиненість як особистості. І самі намагайтесь не піддаватись принадженню ззовні йти тим шляхом, який для вас неприйнятний. Звісно, якщо йдеться про ваш вибір, а не про загальні норми і правила поведінки, букви закону тощо.

Отже, саме в питанні вибору спеціальності, дайте собі чесну відповідь. І все. Просто чесну. Це і буде вірна відповідь і це є перший крок до вашої власної щасливої долі. І якщо сьогодні ви не визначені із фахом і поки що готові йти навмання (або за чужим вибором, або за модою), то саме в цьому випадку обирайте спеціальність, яка має багато варіацій реалізації у професійній діяльності (щоб можна було б змінити вид діяльності, не змінюючи професію). Це убезпечить Вас від ймовірних розчарувань та надасть можливості побудувати успішне та щасливе життя. Прикладом такої спеціальності виступає спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування». Саме вона готує фахівців для бізнесу і органів публічної влади. А ось вже сам спектр управлінської роботи, наприклад, в органах публічної влади, має безліч варіацій. І так, наприклад, якщо, працюючи із громадськістю, Ви усвідомите, що це не зовсім вам до вподоби, то Ви цілком можете змінити вектор своєї діяльності, не змінюючи позиції та набуті ранги у державній службі. Ви легко там можете знайти роботу із інформаційної аналітики, із розробки та просування реформ в країні (із проектами, розробками, із організаціями безлічі заходів на високому рівні тощо), із відрядженнями за кордон (або навпаки без них), із роботи над іміджем громадських діячів та безліччю іншої креативної діяльності і.т.ін.

А для тих, хто самостійно обирає свій професійний шлях і вже повністю визначений, щиро бажаємо успіху!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інтелектуальні технології мікросистемної радіоелектронної техніки

Підготовка за даною спеціалізацією передбачає оволодіння наступними компетенціями: розробка конструкції деталі радіоелектронного апарату (РЕА), схем окремих вузлів та виробів мікроелектронної техніки, конструкції друкованої плати мікрозборки, конструкції плати гібридно-плівкової мікросхеми, конструкції вузла РЕА (вузла на друкованій платі, гібридно-плівкової мікросхеми), конструкції вузла РЕА з виконанням перевірочних розрахунків та корегування конструкції за результатами випробувань, конструкції блоків, частин високих ієрархічних рівнів та закінчених пристроїв РЕА; конструкторський супровід виробництва РЕА; модернізація та уніфікація конструкцій існуючих РЕА.

Спеціалізація: Інтелектуальні технології мікросистемної радіоелектронної техніки

Підготовка за даною спеціалізацією передбачає оволодіння наступними компетенціями: розробка конструкції деталі радіоелектронного апарату (РЕА), схем окремих вузлів та виробів мікроелектронної техніки, конструкції друкованої плати мікрозборки, конструкції плати гібридно-плівкової мікросхеми, конструкції вузла РЕА (вузла на друкованій платі, гібридно-плівкової мікросхеми), конструкції вузла РЕА з виконанням перевірочних розрахунків та корегування конструкції за результатами випробувань, конструкції блоків, частин високих ієрархічних рівнів та закінчених пристроїв РЕА; конструкторський супровід виробництва РЕА; модернізація та уніфікація конструкцій існуючих РЕА.

Переглядів: 4 713