Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Код нації: в ДУІКТ відсвяткували День вишиванки

16:50, 16-05-2024

Щороку в третій четвер травня в усьому світі відзначається одне з найгарніших міжнародних свят - День вишиванки. З 2006 року цей день був покликаний зберегти українські традиції створення і носіння вишиваного одягу. 

Втім, в останні два роки свято набуло ще більш глибокого і важливого значення. Для мільйонів українців, що вимушено покинули Батьківщину, вишиванка є символом належності до незламної нації, яка одного дня обов’язково знову об’єднається на своїй землі. Для тих, хто боронить нашу державу від ворога, вишиванка служить оберегом і повертає думками до батьківської хати, нагадуючи про материнську любов і турботу. 

Орнамент на вишиванках нерідко називають генетичним кодом нації. Коли мільйони громадян - від малюків до пенсіонерів - з гордістю одягають вишивані сорочки, стає зрозуміло: вишиванка – не просто одяг, це дійсно закодований на полотні зв’язок між багатьма поколіннями українців.

ДУІКТ вітає всіх з Днем вишиванки і бажає єдності, наснаги і жаданої Перемоги! 

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнитись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 992
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа