Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Про хід екзаменаційної сесії на кафедрі фізики

13:11, 15-06-2018

Результати екзаменів з дисципліни Фізика, проведених в навчальних групах за перший тиждень сесії показали, що методика систематичного контролю успішності студентів з різних видів звітності (письмове опитування по кожній темі дисципліни, перевірка виконання індивідуальних завдань, захист лабораторних робіт, виконання модульних контрольних робіт, а також розрахунково-графічних робіт) показала, що успішність студентів у другому семестрі зросла, порівняно з 1-им семестром. Збільшилася кількість оцінок відмінно і добре, зменшилася кількість незадовільних оцінок.

Всього за семестр кожний студент отримав 22 оцінки за різні види звітності, що дало можливість об’єктивно оцінити успішність кожного студента за допомогою використання електронного журналу, введеного на кафедрі в першому семестрі. Особливо слід відмітити покращення успішності студентів, які відвідували заняття фізичного гуртка, а також прийняли участь у фізичній олімпіаді. Кафедра прийняла рішення і в подальшому застосовувати розроблену методику навчання студентів, контролю їх успішності та оцінювання  знань.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 114