Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ШАНОВНІ АБІТУРІЄНТИ!

19:02, 02-06-2015

Питання  «Ким бути?» все сильніше тривожить розум молодих людей.

Зараз Ви стоїте перед відповідальним та важливим вибором ‒ вибором майбутньої професії.

Виникає питання: «Яку професію обрати для себе, так, щоб ще не помилитися з вибором?»

Ви всі маєте бажання  ‒ здобути освіту, перспективну професію, яка забезпечить Вам гідну оплату праці!

ТОДІ ВАМ ДО НАС!

В ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ!

Звернемо увагу на графік найбільш перспективних професій в Україні:

Очевидно, що лідирує професія ІТ-спеціаліста або Програміста.

Хто ж такий IT-фахівець або ІТ-спеціаліст? IT-фахівці відрізняються від інших професій, а представники інших професій часто сприймають IT-фахівців як людей, що займаються чимось не дуже зрозумілим і говорять своєю особливою мовою.

Попит на IT-фахівців, без яких сьогодні не обходиться жодна компанія, що постійно зростає. Умовно всіх співробітників, зайнятих у цій сфері, можна розділити на групи:

  • фахівці-розробники;
  • IT-фахівці, зайняті розвитком і підтримкою технологій всередині компанії;
  • експерти, що спеціалізуються на впровадженні та підтримці ERP-систем.

Розробники (software — SW, hardware — HW). В рамках розробницького напрямки існують такі спеціальності, як молодші, рядові, старші інженери, керівники проектів.

Молодші інженери (часто інтерни). Студенти старших курсів провідних технічних вузів по SW-, ІТ-, АСУ-спеціальностями. Вони залучені в «чорнову» роботу відділу: налагодження коду (debugging), робота зі «старим» кодом (портування), виправлення помилок (bug-fixing). Така робота — це прекрасна можливість для молодих фахівців придбати той необхідний досвід, який буде стартовим майданчиком в подальшому зростанні.

Програмісти та інженери з програмного забезпечення. Фахівці, що становлять більшу частину персоналу будь розробницьких компанії. Портрет такого фахівця: випускник одного з технічних вузів міста з досвідом роботи близько 3-5 років. Такі фахівці залучені в основні проекти компанії: продуктові рішення, системні розробки, офшорні розробки (в залежності від специфіки бізнесу компанії).

Керівник проекту. Це одна з ключових позицій у компанії. Керівник курирує ведення проектів, відстежує строки, веде переговори з замовниками та зарубіжними колегами. Безпосередньо написанням коду або тестуванням керівник проекту вже не займається, але може бути залучений в процес обговорення архітектурних особливостей коду.

Найбільшим попитом зараз користуються IT-менеджери з досвідом впровадження та супроводу ERP-систем на підприємстві, які керують двома відділами — відділом супроводу впровадження та відділом технічної підтримки.

В рамках IT-сфери зайняті: спеціаліст служби технічної підтримки (Helpdesk), системний адміністратор, провідний системний адміністратор, ІТ-менеджер, IT-директор.

Спеціаліст служби технічної підтримки (helpdesk) — початкова позиція, ці фахівці працюють з UNIX та іншими мережами, серверами, внутрішніми корпоративними IT-системами. Основні обов’язки спеціаліста технічної підтримки (helpdesk) — консультації користувачів з питань інформаційних технологій, вирішення проблем користувачів, пов’язаних з експлуатацією офісної техніки, а також початкове адміністрування мережі.

Системний адміністратор головним чином займається адмініструванням мережі компанії. Системний адміністратор може працювати як в рамках IT-відділу компанії, так і один. Залежно від цього різняться обов’язки: якщо системний адміністратор один, то він поєднує у собі і функції helpdesk, і багато іншого. Зарплата фахівця залежить від знання операційної системи (Windows, UNIX): UNIX вважається більш рідкісною і складною системою, і тому у фахівців, які з нею працюють, зарплати вище. В західну компанію системний адміністратор може потрапити тільки зі знанням англійської.

IT-менеджер управляє IT-відділом. Він так само, як і фахівець, згаданий вище, адмініструє мережу, але в доповнення веде весь документообіг IT-відділу, відповідає за впровадження нових IT-політик (наприклад, політики безпеки) та їх документування, керує відділом.

IT-директор (директор департаменту IT ) несе відповідальність за IT-відділ у регіоні В підпорядкуванні у IT-директора може бути від 10 до 50 осіб, а заробітна плата варіюється в залежності від масштабу компанії і зон відповідальності.

Бізнес-аналітик — сполучна ланка між бізнесом та ІТ. В обов’язки бізнес-аналітика входить дослідження, опис та моделювання бізнес-процесів компанії та їх коригування у зв’язку з впровадженням ERP-системи.

Керівник проекту по впровадженню — це, як правило, досвідчений в минулому консультант з впровадження ERP-систем, досконально знайомий з певною системою, який впроваджує її на підприємстві.

Високим попитом серед різних компаній користуються аналітики, фахівці з телекомунікаційного обладнання, каналів зв’язку, інформаційної безпеки.

Державний університет телекомунікацій – правильний шлях до професії ІТ-спеціаліста, адже ця спеціальність є провідною в цьому технічному університеті і надає всі необхідні навички, які допоможуть стати великим спеціалістом в цій сфері діяльності.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Телекомунікаційні системи та мережі

Проектування, побудова та технічна експлуатація різноманітних телекомунікаційних мереж та їх складових, широкосмугові мультисервісні транспортні мережі, волоконно-оптичні лінії зв'язку, мережі майбутнього, сучасні системи мобільного зв`язку, системи абонентського радіодоступу, розвиток та оптимізація елементів телекомунікаційної інфраструктури, проектування та експлуатація сучасних систем та ліній передачі, комутаційних систем, технології та протоколи сучасних телекомунікаційних мереж, обладнання телекомунікаційних мереж.

Спеціалізація: Телекомунікаційні системи та мережі

Проектування, побудова та технічна експлуатація різноманітних телекомунікаційних мереж та їх складових, широкосмугові мультисервісні транспортні мережі, волоконно-оптичні лінії зв'язку, мережі майбутнього, сучасні системи мобільного зв`язку, системи абонентського радіодоступу, розвиток та оптимізація елементів телекомунікаційної інфраструктури, проектування та експлуатація сучасних систем та ліній передачі, комутаційних систем, технології та протоколи сучасних телекомунікаційних мереж, обладнання телекомунікаційних мереж.

Переглядів: 5 486