Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Підсумки «Спартакіади – 2014»

13:27, 23-01-2015

22 січня 2015 року відбулося засідання президії Київської міської профспілки працівників зв’язку. На ньому була прийнята постанова про підсумки проведення «Спартакіади-2014» серед підприємств, організацій, установ зв’язку м. Києва.

За її результатами у змаганнях з 10 видів спорту збірна команда Державного університету телекомунікацій посіла перше загальнокомандне місце. Найкраще виступили команди:

  • з гирьового спорту (тренер команди – ст. викладач кафедри фізичного виховання Безуглий В.С.) – 1 місце;
  • з плавання (тренер команди – завідувач кафедри фізичного виховання Оленєв Д.Г.) – 1 місце;
  • з легкоатлетичного кросу (тренер команди – ст. викладач кафедри фізичного виховання Фесина О.С.) – 2 місце;
  • з волейболу (тренер команди – ст. викладач кафедри фізичного виховання Тяжина А.М.) – 2 місце;
  • з настільного тенісу (тренер команди – завідувач кафедри фізичного виховання Оленєв Д.Г.) – 2 місце.

Президією Київської міської профспілки працівників зв’язку за допомогу та сприяння розвитку фізкультурно-масової роботи галузі оголошена подяка: ректору Державного університету телекомунікацій Толубко В.Б., голові профспілки університету Тітову О.В.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 210