Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Про роботу наукового гуртка «Екологічні аспекти в професійній діяльності»

15:12, 16-02-2018

На кафедрі «Фізичної культури» на постійній основі працює студентський науковий гурток «Екологічні аспекти в професійній діяльності».

В осінньому семестрі 2017-2018 навчального року учасники гуртка взяли участь в двох міжнародних конференціях, опублікувавши свої дослідження в наукових виданнях.

План роботи гуртка на весняний семестр 2017-2018 навчального року

з/п

Дата проведення

Час проведення

Місце проведення

1.

15.02.2018

1515 - 1650

Аудиторія 2Г

2.

01.03.2018

1515 - 1650

Аудиторія 2Г

3.

15.03.2018

1515 - 1650

Аудиторія 2Г

4.

29.03.2018

1515 - 1650

Аудиторія 2Г

5.

12.04.2018

1515 - 1650

Аудиторія 2Г

6.

26.04.2018

1515 - 1650

Аудиторія 2Г

7.

10.05.2018

1515 - 1650

Аудиторія 2Г

8.

24.05.2018

1515 - 1650

Аудиторія 2Г

Запрошуємо всіх бажаючих студентів ДУТ взяти участь в роботі гуртка і підвищити свій рівень знань в питаннях екологічної безпеки. Записатися в гурток можна в аудиторії 106 гуртожитку.

Керівник наукового гуртка старший викладач кафедри ФК Глєбова Олена Іванівна.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 939