Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Безпека створення нанооб'єктів для здоров'я персоналу

14:54, 25-01-2018

Як ми вже знаємо, створення нанорозмірного стану відбувається на кордоні живої та неживої природи. Нанотехнології, збірка нанокомп'ютерів і наноматеріалів вимагає вже зараз для охорони здоров'я працівників цієї сфери нових підходів до оцінки безпеки робіт.

Також не виключається негативний вплив цих частинок на населення та екосистеми. Наукові співробітники Інституту медицини праці НАМН України проводять пошук альтернативних біологічних тест-систем для дослідження токсичності і небезпеки наноматеріалів з таких металів: Mn, Co, Mg, Zn, Fe, Mo, Au. Ними виявлено цитотоксичну дію наночастинок золота in vitro на культурі сперматозоїдів великої рогатої худоби.

Для дослідження залучаються в якості біоіндикаторів мікроорганізми, гідробіонти, рослини, внутрішньоклітинні органели. Однак у дослідників існують проблеми не тільки відсутності стандартизованих індикаторів, але й не зрозумілі органи-мішені для дії конкретних наноматеріалів, відсутні методи кількісного їх визначення.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 923
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа