Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Практика накладання штрафів за незадовільні умови праці у великобританії

08:50, 06-02-2017

Підрозділ великовантажних машин і автобусів компанії VOLVO в було оштрафовано на £ 900000. Цей штраф підприємство отримало за результатами розслідування серйозної травми працівника, яку він отримав після падіння з драбини.

Драбина не була власністю компанії, але за інформацією інспектора, протягом року в підрозділі компанії не проводилися перевірки обладнання, який одержував доступ на територію підприємства.

Інспектор, який проводив розслідування, повідомив, що про це порушення за сім місяців до інциденту було відомо за результатами внутрішніх аудитів.

Інцидент стався, коли працівник обслуговував вантажівку MAN на складі Volvo Group Великобританія. Він використовував 2-х метрову драбину, впав з неї і вдарився головою, ймовірно, о кузов вантажівки.

Колеги знайшли його лежачим долілиць на підлозі. Він не реагував на їхні запитання. Драбина лежала поруч. Після падіння в мозку утворилася гематома і лікарі прийняли рішення ввести пацієнта в штучну кому на 2 тижні. Після цього були курси фізіотерапії, відновлення мови і т.д. Потерпілий так і не зміг повернутися до роботи.

Джерело: http://prombezpeka.com

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 936
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка