Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Довідкові дані щодо кількості класифікованих надзвичайних ситуацій з початку року

15:13, 20-10-2016

За інформацією ДСНС України з початку 2016 року станом на 20 жовтня на території держави сталися наступні надзвичайні ситуації (НС):

Всього НС

Характер НС

Загинуло,

осіб

Постраждало,

осіб

техногенний

природний

соціальний

109

37

68

4

133

1426

Щодо обстановки з пожежами

Період

Всього

у тому числі:

Загинуло

осіб

Постраждало

осіб

Врятовано
осіб

житловий

сектор

виробнича сфера

транспорт

інші

Протягом доби (19.10.2016)

159

72

2

14

71

4

4

4

З початку року

63637

21767

1399

2855

37616

1166

939

1538

Щодо виявлення та знешкодження вибухонебезпечних предметів

Період

Вилучено та знищено ВНП

у тому числі авіаційних бомб

Кількість виїздів

Протягом
доби (19.10.2016)

149

1

41

З початку
року

59276

468

7980

 
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 624