Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Такої кількості пожеж ще не було

15:11, 05-03-2016

В 2015 році на території України сталося 79581 пожежа, що на 15,5 % більше від показника попереднього року. Такої кількості надзвичайних ситуацій в країні ніхто не пам’ятає.

Безперечно, зростання кількості пожеж значною мірою викликано воєнними діями на сході країни та надзвичайно спекотним і посушливим літом. Проте, як і в попередні роки, відіграла свою роль і людська недбалість.

Більше 74 % всіх пожеж, як і раніше, припадає на житловий сектор. Внаслідок пожеж загинуло 1947 осіб та 1360 отримали травми.

Вогнем знищено та пошкоджено 26872 будівлі і споруди, 3875 одиниць техніки, знищено майже 25 тисяч тонн кормів.

У спорудах виробничого призначення торік трапилось 462 пожежі, на торговельно-складських об’єктах ‑ 828; на соціально-культурних, громадських та адміністративних об’єктах ‑ 522 пожежі.

Прямі та побічні збитки від минулорічних пожеж сягають 6 млрд гривень.

Основною причиною пожеж було необережне поводження з вогнем – 56869 випадків (кількість пожеж з цієї причини порівняно з попереднім роком зросла майже на третину та становить 71,5 % їх загальної кількості).

Понад 13 тисяч пожеж сталось через порушення правил пожежної безпеки при влаштуванні та експлуатації електроустановок, більше 4 тисяч ‑ від порушень правил експлуатації пічного опалення.

Зросла кількість таких надзвичайних ситуацій в Закарпатській, Вінницькій, Івано-Франківській, Київській, Львівській, Тернопільській та Херсонській областях.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 046
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка