Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Перші в усьому: студентка ДУІКТ здобула дві перемоги в змаганнях з плавання

14:13, 28-05-2024

 

З 16 по 17 травня в місті Южноукраїнськ  проходили змагання з плавання. На відкритому відбірковому чемпіонаті та турнірі серед юнаків та юніорів, присвяченому дню Європи, спортсмени мали можливість підготуватись до майбутніх головних стартів — чемпіонатів України.

Команду секції з плавання кафедри Безпеки життєдіяльності та фізичного виховання представила Валерія Ненько з навчальної групи УБД 21 ННІЗІ ДУІКТ. 

Валерія перемогла на своїх улюблених дистанціях: батерфляй (50 м), вільний стиль (50 м), батерфляй (200 м) і вільний стиль (400 м).

Вітаємо нашу спортсменку із “золотом”, дякуємо за здобутки і бажаємо подальших перемог!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 909