Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Гартували команди хлопців та дівчат ДУІКТ на чемпіонаті України з перетягування канату

18:20, 10-04-2024

7 квітня 2024 року в м. Київ в Державному торгівельно-економічному університеті відбувся чемпіонат України з перетягування канату серед дорослих в рамках якого проходила XIХ Універсіада міста Києва.

Команди хлопців та дівчат ДУІКТ взяли участь у таких титулованих змаганнях. До складу команди увійшли здобувачі освіти 1, 2 та 3 курсів.

Наші дівчата та хлопці, незважаючи на відсутність досвіду участі в змаганнях такого високого рівня, показали добрий результат та посіли в групах четверті почесні місця.

Щиро вітаємо команду дівчат та хлопців з перетягування канату з хорошим результатом! Дякуємо Федерації найсильніших атлетів України і перетягування канату за участь у заході! Слава Україні! Слава Збройним Силам України. Завідувач кафедри Безпеки життєдіяльності та фізичного виховання Олександр Коваль

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 086