Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Розпочинаємо проведення тренувального та ігрового процесу на футбольному полі КНУБА

20:35, 13-04-2023

УВАГА!!!

Шановні студенти-футболісти відповідно до Розкладу спортивної секції ДУТ з футболу  розпочинаємо проведення тренувального та ігрового процесу на футбольному полі КНУБА (футбольна асоціація студентів Києва) у понеділок, вівторок, пятницю

Збір біля входу в Спорт-комплекс вул. Освіти 3.

Професійний тренер-старший викладач кафедри Безпеки життєдіяльності та фізичного виховання  ДУТ Кузнєцов Олексій Михайлович зустріне та організаційні питання (вхід до Спорт-комплексу, роздягальня, форма) поясне. Прохання приходити завчасно, переодягатися та  в готовності в чітко встановлений час з тренером-викладачем розпочинати тренування. Бажаю всім спортивного настрою та вдалих тренувань.

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 244