Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Дует призерів Універсіади м. Києва з чирлідингу Державного університету телекомунікацій

00:50, 11-04-2023

26 березня на спортивному майданчику Академії сучасної освіти відбулися змагання «Студентської Ліги з чирлідингу» за програмою Універсіади м. Києва. У змаганнях взяли участь студенти – спортсмени збірних команд ЗВО м. Києва. Державний університет телекомунікацій представили студентки ННІІТ, навчальної групи КНД13 Абраменко Олександра та ННІЗІ, навчальної групи БСД31 Астащенко Дар’я. Наші студентки, виступали з дуетом в програмі «Jazz Dance Double». Хочемо зазначити, що такий виступ має свої складності. Не кожен спортсмен може виступати в дуеті, коли не відчуваєш командної підтримки.

Дівчата впорались з цим шаленим тиском і вибороли ІІ місце.

Підготували призерок фахівець 1 категорії навчальної лабораторії "Фітнес-Центр" кафедри БЖД та фізичного виховання  Євнєвіч Ольга Едуардівна. 
Вітаємо наших студенток і тренера з срібною медаллю та бажаємо нових, яскравих перемог!

 

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 863
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка