Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Чемпіонка України з армрестлінгу серед юніорів студентка 1 курсу Державного університету телекомунікацій Моржук Тетяна

11:53, 06-04-2023

23-26 березня 2023 року відбувся чемпіонат України з армреслінгу серед юнаків та юніорів. У змаганнях взяла участь спортсменка збірної команди ДУТ з гирьового спорту,  студентка кафедри Публічного управління та адміністрування Моржук Тетяна, яка  здобула 1 призове місце серед юніорів (жінок) на ліву і на праву руку. Перемога принесла спортсменці шанс продовжити боротьбу вже у складі збірної команди України на Чемпіонаті Європи, який відбудеться у червні 2023 року. Вітаємо спортсменку з успішним виступом на чемпіонаті з армспорту! Бажаємо нашій Чемпіонці успіхів, наснаги, подальших спортивних нагород та нових звершень!

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 210