Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Тренінг на тему ”Правильна постановка та досягнення цілей”

11:40, 10-10-2016

Шановні студенти!

12 жовтня о 13:30 в конференец-залі Університету відбудеться тренінг на тему ”Правильна постановка та досягнення цілей, який підготувала для Вас Студентська рада Навчально-наукового інституту захисту інформації.

Якщо ви бажаєте навчитися ставити перед собою цілі та вдало досягати їх, не зазнаючи при цьому невдач, тоді Вам просто необхідно відвідати даний тренінг.

Ви дізнаєтесь про деякі “прийоми” та способи, якими повинна володіти людина поставивша перед собою мету.

На тренінгу також будуть наведенні реальні історії із життя як доповідача, так і відомих людей світу.

Доповідач – Гончаренко Володимир, людина яка допоможе Вам досягти своєї мети!

Чекаємо на Вас!!!

З  Lідери Sтудради DУТ

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнитись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 14 874
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка