Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Сьогодні 1 квітня – День сміху, і ми не можемо залишити це свято без уваги!

08:44, 01-04-2016
 

Голова Студентської ради від імені всього самоврядування Державного університету телекомунікацій щиро вітає Вас з цим маленьким веселим святом!

Нехай кожен Ваш день починається з яскравої усмішки, яку ніякі негаразди не зможуть прибрати з Вашого обличчя!
Бажаємо Вам якомога частіше радіти всім моментам життя та навіть через перепони та проблеми, іти завжди посміхаючись!
Заряджайте всіх своїм сміхом та позитивною енергією, щоб змінити світ на краще.      
Будьте щасливі та веселі, не сумуйте через дрібниці та ніколи не опускайте руки! 


P.S.: Будьте пильними, можливо хтось планує пожартувати над Вами сьогодні ;) 

З blank Lідери Sтудради DУТ

 
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Приват24
Оплатити
Переглядів: 7 408