Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Інтелектуальна власність

08:06, 14-01-2016

17 грудня 2015 року в Актовій залі Державного університету телекомунікацій заступник директора з інформаційно-технічного забезпечення експертизи ДП «Укрпатент» Мосов Сергій Петрович провів лекцію про інтелектуальну власність.

«Економіка, що базувалась тільки на бетоні та залізі, під впливом змін у формуванні ринкових відносин на міжнародній арені, поступово замінюється на економіку, засновану на ідеях і знаннях, у рамках якої інтелектуальна власність стає однією з домінуючих цінностей і міцним засобом у конкурентній боротьбі» - так висвітлив головну думку Сергій Петрович.

Він повідомив, що інтелектуальний капітал, який складається з планів, ідей та розробок формують активи, які в свою чергу створюють інтелектуальну власність, яка і надається ринку.

Особливу увагу Сергій Петрович звернув на введення патентів, що надає виключні права їх власнику забороняти іншим використовувати, продавати, пропонувати до продажу або імпортувати запатентований винахід, оберігаючи свій сектор ринку. Також зауважив на важливості співпраці студента та університету в проведенні маркетингових досліджень, побудові логічної моделі заробітку та необхідності творчого мислення для освоєння технологій, які знаходяться на етапі розвитку. 

«Державний університет телекомунікацій треба розглядати в контексті інноваційної моделі функціонування, де він є власником об’єктів інтелектуальної власності, реалізація яких відбувається через створення випускниками компаній, що виступають головними продуцентами інновацій, маючи передусім економічні прояви, коли створюються види діяльності та інноваційна продукція та послуги, не відомі раніше ринку і самому суспільству» - підкреслив наприкінці Мосов Сергій Петрович. 


Джерело: Сайт студентскої ради

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 4 778