Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

GrowthUP. Актуальний стан ринку інформаційної безпеки в країні. Тенденції розвитку. Практичний підхід

15:42, 26-05-2015

Шановні студенти!

В рамках програми розвитку української стартап-екосистеми бізнес-акселератор GrowthUP та Державний університет телекомунікацій організовує лекцію "Актуальний стан ринку інформаційної безпеки в країні. Тенденції розвитку. Практичний підхід".

Лекцію прочитають Денис Трембач і Руслан Міхальов, співробітники компанії X-Systems.

Вони розкажуть про інформаційну безпеку, про те, навіщо вона потрібна сучасному підприємству, а також про те, чого чекати від ринку інфобезпеки в найближчому майбутньому.

Дата: 28 травня 2015
Час: 11:00 - 13:00
Місце: Державний університет телекомунікацій (конференц-зала), вул. Солом'янська, 7
Мова заходу - російська


Джерело: Сайт студентскої ради

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках
Оплатити
Переглядів: 3 820