Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Вступ на 1 курс за результатами вступних екзаменів

11:51, 13-07-2015

 Шановні абітурієнти!

Право вступу на 1 курс за результатами вступних екзаменів надається:

  • особам, звільненим з військової служби в рік вступу до Університету, в зв’язку з чим вступники не проходили зовнішнє незалежне оцінювання;
  • особам, у яких є захворювання, що зазначені у Переліку захворювань, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 25 лютого 2008 року No 124/95, зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 07 березня 2008 року за No 189/14880.

Інформуємо Вас, що для гарантованого вступу до Університету ми рекомендуємо використовувати всі можливості. Одна із них – подавати заяви на вступ не тільки на стаціонар, а і на заочну та дистанційну форму навчання. Звертаємо вашу увагу, що подача заяв на денну та заочну форму навчання вважається фактом подачі однієї заяви.

Про переваги навчання за заочною та дистанційною формою ви можете дізнатися за посиланням. Також дивіться групу ВК про дистанційне навчання в ДУТ.

Умови вступу та вартість навчання на заочній та дистанційні формі наведені тут.

Деталі про умови вступу дивіться у Правилах прийому до Державного університету телекомунікацій у 2015 році

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 654