ОГЛЯД ІТ-ПРОФЕСІЙ РАЗОМ З КАФЕДРОЮ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ!
Знайомство з ІТ-сферою варто починати з огляду існуючих і затребуваних професій на ринку праці.
Представимо списки професій, які можна зустріти у більшості ІТ-компаній. Причому прийнято використовувати англомовні назви більшості посад.
Тестування – перевірка роботи продукту взагалі і частинами, виявляючи при цьому помилки.
QC (Quality Control) – аналізує результати тестування, перевіряє продукт на відповідність основним вимогам, прописаним у документації.
QA (Quality Assurance) – перевіряє роботу тестувальників та QC, може не тільки виявити баги чи інші дефекти, але й пропонувати шляхи їх усунення. QA ширше поняття і такий спеціаліст може займатися своєю та двома попередніми роботами в комплексі.
Бізнес-аналітик – збирає інформацію, аналізує ринок, спілкується з клієнтом, виявляє проблеми та потреби, транслює цю інформацію команді.
SMM (Social Media Marketing) – людина, яка займається просуванням компанії і продукту у соціальних мережах.
Marketing Specialist – просуває компанію в Інтернеті, підвищує її загальний рейтинг та репутацію, аналізує ринок послуг та конкурентів.
Таргетолог (англ. target — ціль) – спеціаліст, який займається налаштуванням рекламних кампаній.
Copywriter – займається написанням текстів для блогу та соціальних мереж компанії.
UX (User Experience) Writer – пише тексти для інтерфейсів.
Technical Writer – спрощує та адаптує технічну документацію для звичайного користувача.
HR або Human Resources (читається ейчар) – займається пошуком та підбором співробітників для компанії, а також підтримкою нормального психологічного клімату в колективі.
Office Manager – займається забезпеченням життєдіяльності офісу.
ХОЧЕШ ЗАЙМАТИ ОДНУ З НАЗВАНИХ ПОСАД ВСТУПАЙ НА КАФЕДРУ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ!!!