Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Компанія «Хуавей Україна» запрошує студентів 3, 4, 5 курсів на 6 місячне стажування «Internship program»

17:52, 19-09-2021

Що ти отримаєш на «Internship program»?

  • Теоретичний та практичний досвід роботи з найкращим та сучасним телекомункаційним обладнанням.
  • Стабільну заробітну плату, доплату за харчування, компенсацію мобільних витрат.
  • Гарний та сучасний офіс
  • Свій спортивний зал
  • Красива і зручна дозвільна зона
  • Робота з усіма мобільними операторами зв’язку та провайдерами середнього та малого бізнесу.

Для найкращих учасників програми стажування – подальше працевлаштування в компанії.

Напрямки стажування:

  • молодший інженер мережевого звязку
  • молодший інженер бездротового звязку
  • молодший інженер з радіопланування мекрежі

Кандидатам з інших міст забезпечуємо допомогу з переїздом.

Початок програми – 1 жовтня. Тривалість – 6 місяців.

Щоб подати заявку на стажування, заповнюй резюме та надсилай на: ukraine@huawei.com

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 893