Дистанційне навчання – це добре організована й контрольована самоосвіта з використанням комп’ютерної техніки і телекомунікаційних мереж. Головний його аспект – це постійне інтерактивне спілкування студента з викладачем (у форумі, через ел.пошту чи программу Skype). Не менш важливою складовою дистанційного навчання є спілкування студентів між собою: виконання завдань у групах, проведення семінарів та дискусій у режимі он-лайн. Ось, наприклад, фото до нашої дистанційної пари з Англійської мови у программі Skype, та виконання домашньої роботи:
Основною перевагою дистанційної форми навчання над очною формою є, передусім, її зручність: студент самостійно обирає час і місце для навчання, що дозволяє йому працювати чи паралельно вчитися на стаціонарі в іншому місті чи навіть країні. Окрім того, заміна конспектів електронними ресурсами та новітніми методами навчання, а також постійні консультації з викладачем надають цій формі самоосвіти додаткові переваги перед заочною. На мою думку, для навчання “на відстані” потрібно мати сильну мотивацію й самоорганізацію, а також бажання для досягнення певної мети, оновлення багажу знань, інакше важко буде наздогнати стрімкий перебіг життя.
Викладачі нашого університету надають нам достатньо інформації для здобуття якісної освіти. Після освоєння матеріалу ми проходимо певні вправи на перевірку нашої самостійної праці. Окрім занять у Skype з Англійської мови, ми пишемо конспекти по Архітектурі комп’ютера і Фізиці, виконуємо програму CISCO по дисципліні Апаратні та програмні засоби комп’ютерної інженерії, вивчаємо лекції по Соціальній та екологічній безпеці життєдіяльності.
Можна виділити характерні риси дистанційного навчання:
Отже, сучасна дистанційна освіта Державного університету телекомунікацій сприяє розвитку розумової та інформаційно-комунікаційної здібності, всі лекції дистанційного курсу є цікавими і насиченими новою та сучасною інформацією. Володіння сучасними знаннями – означає бути конкурентно-спроможним на ринку праці, та не втратити можливість одержати бажану роботу.