Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Гурток "Adobe Photoshop з нуля"

08:13, 10-03-2017

 9 березня відбувся вже третій урок гуртка "Adobe Photoshop з нуля", на якому студенти вивчають ази роботи з Adobe Photoshop та пізнають нові фукції при роботі.

Гурток Photoshop орієнтований на тих користувачів, які тільки починають займатися комп'ютерною графікою, мають базові знання про персональному комп'ютері, і бажають навчитися використовувати програму Photoshop в повсякденній роботі. Студенти навчаться використовувати великий набір спеціальних інструментів для роботи з фотографіями і колажами з них. 

На заняттях гуртка детально вивчається програма Adobe Photoshop. Програма має чітко виражену практичну спрямованість, допомагає учням використовувати теоретичні та практичні знання для обробки і створення власних проектів.

Керівник гуртка - доцент кафедри Інженерії програмного забезпечення - Бондарчук А.П.

Студентський керівник -  студент 5 курсу групи ІМДМ-51 - Руденко Д.А.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 107