Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Команда Навчально-наукового інституту інформаційних технологій посіла перше місце у “Лізі сміху”

13:52, 31-05-2024

У четвер, 30 травня, в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій вперше відбулося гумористичне шоу "Ліга сміху". 

Перше місце у конкурсі посіла команда Навчально-наукового інститут інформаційних технологій, підкоривши глядачів своїм креативним виступом. 

Завдяки плідній та скоординованій командній роботі студенти довели, що в ДУІКТ вміють не тільки налагоджувати інформаційні системи та створювати розумні пристрої, а й весело проводити час.

До складу команди увійшли:

  • Анжеліка Гаврилюк - капітан команди, студентка третього курсу кафедри Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем;

  • Ярослав Сокол - студент першого курсу, кафедри Інженерії програмного забезпечення;

  • Юлія Корнєєва - студентка першого курсу, кафедри Інженерії програмного забезпечення;

  • Марк Шамановський - студент першого курсу, кафедри Інженерії програмного забезпечення;

  • Емма Чубарова - студентка першого курсу, кафедри Інженерії програмного забезпечення.

Вітаємо учасників із першим місцем та солодкими призовими!

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 859