У зв’язку з оновленням Положення про систему запобігання та виявлення академічного плагіату і Кодексу академічної доброчесності Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій на кафедрі управління інформаційною та кібернетичною безпекою відбулося обговорення вимог дотримання академічної доброчесності та заходів, спрямованих на запобігання їх порушенням. У заході взяли участь викладачі кафедри, а також студенти, серед яких були як студенти магістерської, так і бакалаврської програм.
Зустріч розпочалася з обговорення ролі академічної доброчесності в забезпеченні якості освіти. Викладачі поділилися своїм досвідом та розумінням того, наскільки важливим є дотримання етичних норм у навчальному процесі. Особливу увагу було приділено аналізу випадків порушення доброчесності, таких як плагіат, фальсифікація даних або нечесність під час здачі іспитів, що можуть негативно вплинути на академічну репутацію як окремих студентів, так і Університету загалом.
Кафедра управління інформаційною та кібернетичною безпекою традиційно пильно стежить за дотриманням норм академічної доброчесності. Це є одним із ключових принципів у роботі кафедри, що спрямований на забезпечення високого рівня освіти й формування фахових компетентностей студентів. Важливим аспектом цього є не лише використання сучасних технологічних засобів для перевірки робіт, але й виховання відповідального ставлення до їх підготовки.
Активна участь студентів у обговоренні дозволила глибше зрозуміти мотивацію студентів до дотримання або порушення принципів академічної доброчесності. Студенти обговорили відомі випадки недобросовісного ставлення до підготовки завдань і написання письмових робіт, а також висловили пропозиції щодо поліпшення механізмів запобігання порушенням.
Таким чином, обговорення вимог академічної доброчесності та негативних наслідків їх порушення стало важливим кроком у зміцненні внутрішньої якості освіти в Університеті загалом і на кафедрі зокрема. Завдяки спільним зусиллям викладачів і студентів кафедра продовжує готувати висококваліфікованих фахівців, здатних відповідати на сучасні виклики інформаційної та кібербезпеки з урахуванням стандартів і принципів професійної етики та доброчесності.