Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Батьківські збори слухачів підготовчого відділення

15:25, 10-09-2014

17 вересня о 18:00 в приміщенні Актової зали відбудуться батьківські збори слухачів Підготовчого відділення. На зборах будуть розглянуті наступні питання:

  • загальна інформація по роботі курсів;
  • оплата курсів та порядок зарахування;
  • графік навчального процесу (написання контрольних робіт та система нарахування додаткових балів);
  • розклад занять;
  • перспективи та умови вступу до Університету;
  • проведення навчально-виховних лекцій з напрямів підготовки, за якими проводиться навчання в Державному університеті телекомунікацій;
  • організація екскурсій на підприємства зв’язку та баз практики студентів для слухачів підготовчого відділення.

Відповідальна особа – Гордійчук Наталія Вікторівна.

Контактні телефони: (044) 249-29-07, (063) 714-38-73 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 14 276