На регулярних курсах в університеті Georgia Tech (розташований у м. Атланта, штат Джорджія, США) у професора інформатики Гоела було декілька десятків студентів. Утім, у його онлайн-курсі було 400 студентів з усього світу. Переглядаючи відео викладача у різний час доби, студенти задавали чимало запитань, - могло бути близько 10000 питань на протязі семестру.
Так трапилося, що Гоел був експертом в області штучного інтелекту, а курс, який він викладав, називався «Штучний інтелект на основі знань». Гоел дійшов висновку, що йому потрібен помічник, створений на основі штучного інтелекту, який би давав відповіді на рутинні запитання, у той час, як професор і його співробітники зосередилися б на продуманих творчих запитаннях.
Так було створено Jill Watson – AI-помічницю Гоела, яка працює на онлайн-платформі Q&A, яка використовується у Georgia Tech. Це утилітарна дошка оголошень, налаштована, як Microsoft Outlook. Питання і теми знаходяться в лівому стовпчику, кожне з них відкриває ланцюжок справа.
Помічниця Гоела відповідає на питання про властивості форматів файлів, використання даних, використання робочих годин, – типи питань, що мають усталені, об’єктивні розв’язки. Гоел планує використати Jill у якості стартапа.