Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

З’їзд Української асоціації професіоналів у сфері GR та лобізму

09:31, 28-12-2019

Відбувся щорічний  з’їзд Української асоціації професіоналів у сфері GR та лобізму (Government relationship - взаємовідносини між бізнесом чи громадськістю та владою), на якому відбулась презентація та обговорення Законопроекту «Про публічну адвокацію». В його роботі прийняла участь д.е.н., професор Зеліско І.М. та виступила з доповідю «Євроінтеграційний поступ вітчизняних компаній та імплементація норм ЄС». У доповіді було розкрито проблемні аспекти  зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних компаній  та зазначено про необхідність  прийняття в Україні низки законів, які дозволяють українським компаніям досягти кращих результатів на ринку ЄС. Якби законодавство про лобізм було втілено, ці процедури змогли б пройти на багато швидше.

У роботі з’їзду прийняли участь  представники 30 галузевих асоціацій, які ділились своїми проблемами. Також  народні депутати, які охоче брали участь в дискусії і виражали свої позиції щодо цього питання.

Лобізм або адвокація не мають чогось протизаконного, просто суспільне сприйняття самого слова «лобізм» сприймається як дещо негативне. Звісно, у цій галузі, у сфері GR та лобізму існує багато компаній та людей, які займаються такими послугами. Щоб не порушувався закон і всі учасники таких взаємовідносин мали офіційний статус і діяли прозоро, необхідно просто ухвалити відповідний Закон «Про публічну адвокацію». В Європі практика діяльності лобістів має галузеву інституалізацію, тобто такий вид діяльності за обсягами ринку сягає масштабів індустрії. Існує відповідний реєстр Transperency Register, де вказаний вичерпний перелік осіб і компаній, які надають такі послуги, сплачуючи податки.

В Україні давно існує потреба у законодавстві, яке б регулювало сферу лобізму. У ньому зацікавлені і бізнес, і влада, і громадянське суспільство. Це практика розвинених країн, а також таке законодавство створить рівні правила гри, які будуть прозорими, відкритими та чесними, що дозволить створити довіру між цими сторонами. Тобто запит на законодавство про лобізм існує у всьому суспільстві. Бізнес, влада та громадськість розуміють, що адвокація – це прозорість і відкритість взаємовідносин.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 4 791