14-го березня на базі кафедри менеджменту відбувся анонсований раніше завершальний етап бізнес-тренінгу по просуванню бізнесу в соціальних мережах.
Слухачі тренінгу змогли на практиці продемонструвати здобуті на попередніх етапах навички та знання. Бізнес-тренінг пройшов у формі командної ділової гри по розробці стратегії просування власного бізнесу у соціальних мережах. Команди розробляли основну концепцію представництва фірми у Facebook та Instagram, визначали мету та основні завдання створення тематичної спільноти, розробляли SMM-стратегію та контент-план, проводили сегментування ринку. Результати командної роботи було презентовано аудиторії. Всі бажаючі мали можливість задати запитання, висловити свою думку, долучитися до дискусії. Ольга Філіна, яка має великий практичний досвід успішної роботи в цій сфері, дала слушні, корисні поради, вказала на помилки та відмітила позитивні моменти робіт. Друга частина бізнес-тренінгу була присвячена рекламним інструментам соціальних мереж. Зокрема, Ольга Філіна поділилася зі слухачами теоретичними знаннями та практичним досвідом у сфері таргетування реклами у мережах Facebook та Instagram.
Здобутий практичний досвід, який буде підтверджено сертифікатом учасника бізнес-тренінгу, дозволяє нашим студентам бути конкурентоздатними на ринку праці, адже вони можуть на практиці застосовувати найсучасніші інструменти менеджменту та інформаційно-комунікаційні технології, що на сьогодні особливо цінується роботодавцями.
Висловлюємо щиру подяку Ользі Філіній та сподіваємось на подальшу співпрацю!