З метою реалізації інноваційного змісту навчання на базі лабораторії кафедри менеджменту «Навчально-тренувальна фірма» було проведено бізнес-тренінг на тему: «Соціальні мережі в бізнесі» із залученням фахівця Ольги Філіної, директора по роботі з клієнтами в Агентстві маркетингових комунікацій URBANIST, координатора проекту «Україна-Норвегія» в Міжнародному фонді соціальної адаптації.
Вашій увазі представляємо надзвичайно цікаву презентацію Ольги Філіної «Facebook для бізнесу – міф чи реальність?», в якій зібрано практичний досвід, корисні поради з просування бізнесу та роботи з клієнтами в соціальних мережах.
Також для більш глибокого та системного ознайомлення з практичним досвідом використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в бізнесі до Вашої уваги книга-тренінг Ольги Філіної «Facebook-ефект для бізнесу і самопіару». В книзі розглянуті стратегії та технології використання сучасних соціальних медіа для просування бізнесу, розширення клієнтської бази, дослідження ринків, конкурентного середовища тощо. Форма викладення матеріалу (а саме: книга-тренінг) дозволяє, виконавши всі рекомендації автора, отримати практичні навики просування бізнесу в соціальних мережах з врахуванням сучасних вітчизняних особливостей.
Залучення фахівців у сфері менеджменту до навчального процесу дозволяє студентам перейняти практичний досвід з перших рук вже під час навчання в університеті, ознайомитись з найсучаснішими технологіями управління, сучасними вимогами до теоретичних знань і практичних навичок фахівця і навіть познайомитись з майбутніми роботодавцями.