Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Підсумки роботи кафедри менеджменту у складному воєнному 2022 році

21:26, 29-12-2022

Один з найскладніших років в сучасній історії України підходить до свого завершення. Цей рік став особливим і приніс абсолютно нові виклики для всієї країни. Повномасштабна військова агресія, руйнація ворогом енергетичної інфраструктури, дефіцит і тотальна економія електроенергії, постійні перебої з мережею Інтернет і мобільним зв’язком, невмовкаючі сигнали повітряної тривоги вносили свої корективи в освітній процес.

Проте, на наше тверде переконання, після повномасштабного вторгнення ворога на нашу землю, найважливішим досягненням для трудового колективу кафедри менеджменту і студентства було відновлення освітнього процесу, збереження колективу, матеріальної бази, адаптація до нових викликів та успішне виконання освітянської та інших видів статутної діяльності. Як би складно не було, але дякуючи нашим славним військовим, чіткій і переконливій позиції ректорату, колектив кафедри менеджменту злагоджено працює і виконує покладені на нього обов’язки.

Запорукою успішного проведення та завершення весняного семестру 2021-2022 навчального року стала злагоджена робота колективу щодо організації освітнього процесу за допомогою дистанційних технологій. Адже, в університеті упродовж останніх років велась активна робота з наповнення електронних навчальних курсів дисциплін з використанням платформи Moodle.

Усі викладачі кафедри вже мали серйозний доробок для організації навчання за дистанційними технологіями, робота з підготовки курсів та їхньої атестації і переатестації постійно триває. У кожного здобувача є особистий електронний доступ до кожної з дисципліни, адже саме електронний портал Moodle, став у весняному семестрі головним засобом дистанційного навчання.

Водночас, учасники освітнього процесу не обмежувалися лише цим ресурсом. Широкого використання набули й інші канали зв’язку і віддаленої співпраці: месенджери (Telegram, Viber, WhatsApp, Messenger тощо), сервіси відеоконференцій (Zoom, Meet, Skype), а також YouTube, електронна пошта тощо. Це дозволило як студентам так і викладачам постійно перебувати в освітньому середовищі через усі доступні інформаційно-комунікаційні канали.

Комунікація між учасниками освітнього процесу під час дистанційного чи змішаного навчання виходить на перший план. В університеті налагоджена тісна взаємодія між усіма учасниками – старостами академічних груп, завідувачами кафедр, співробітниками інституту.

Не оминули й надзвичайно важливе питання – організації навчання студентів, які в силу об’єктивних причин перебувають за кордоном, або у зонах окупації. Адміністрація інституту, куратори і викладачі з ними постійно контактують. Завчасно були підготовлені необхідні документи, заздалегідь оформлені індивідуальні графіки, використовується навчально-інформаційний портал університету.

Аналізуючи цьогорічну вступну кампанію, можна стверджувати, що загалом пройшла вона вдало. Маємо повноцінну групу першокурсників.

На кафедрі активно триває наукова робота, був сформований і виданий черговий номер збірника наукових праць «Економіка, менеджмент, бізнес», викладачі кафедри активно приймали участь у всеукраїнських та міжнародних конференціях.

У рамках святкування Міжнародного дня студентського спорту в ДУТ з 27 по 30 вересня була проведена чергова спартакіада. Студенти змагались у чотирьох дисциплінах: гирьовий спорт, армрестлінг, настільний теніс та шахи. Головною метою проведення спартакіади було: популяризація і підвищення престижу студентського спорту та фізичної культури, як засобу оздоровлення рухової активності та органічної складової здорового способу життя, широкого залучення студентської молоді до занять фізичною культурою і спортом, розвитку фізичної культури та спорту в Україні, підвищення рівня майстерності та якості навчально-тренувальної і виховної роботи студентів.

Підсумовуючи наголосимо, що незважаючи на всі перепони 2022 рік виявився доволі продуктивним і насиченим різноманітними заходами. Виклики сьогодення дають нам розуміння того, що нам потрібно бути постійно готовим до змін, вміти швидко перелаштовуватись та працювати у нових реаліях. Колектив кафедри менеджменту всупереч всіх викликів активно проводить освітню та виховну роботу та готує гідних громадян України.

Віримо, що в новому році ми зможемо й надалі якісно здійснювати освітню діяльність, реалізувати ще більше цікавих та корисних заходів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 1 311