Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Головне завдання державного університету телекомунікацій - підготовка фахівців нової генерації!

11:28, 01-02-2022

Вітаємо студентів освітнього рівня «магістр» із завершенням навчання!

Кафедра менеджменту випускає 9 магістрів з яких 2 отримають диплом з відзнакою. Ми пишаємося кожним та сподіваємося на нові зустрічі: в аспірантурі чи докторантурі, на курсах підвищення кваліфікації, на наукових конференціях, на олімпіадах і конкурсах, на зустрічах випускників, на днях відкритих дверей, коли ви приведете для знайомства зі своєю alma mater власних дітей чи учнів.

Наших випускників сьогодні вітають наші партнери кафедри, Ліщинський Михайло Петрович заступник директора заводу Арсенал, висловив свою подяку ректору ТОЛУБКУ Володимиру Борисовичу та всьому пед-колективу і від себе особисто додав: «Як керівника фінансово-економічного напрямку підприємства хочеться відмітити високу підготовку фахівців в університеті, які протягом навчання здобули не тільки теоретичні и знаннями а й практичні навички, які на сьогоднішній день є особливо актуальними для роботодавців. Я як управлінець можу особисто підтвердити, оскільки найкращі студенти інституту менеджменту та підприємництва проходили у нас практику та зарекомендували себе, як компетентні та перспективні фахівці в управлінській сфері. Ми з радістю готові запропонувати їм робочі місця в нашому колективі».

Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому. Ви – майбутнє нашої країни, люди, від яких залежить, якою стане наша держава. Бажаємо вам оптимізму, натхнення, наполегливості, кар’єрних здобутків, особистих перемог, реалізації задумів і творчих планів. Божого вам благословення, щедрої долі, вірних друзів, наснаги та невичерпної енергії! Нехай Вам щастить у нових звершеннях!

Віримо, що результатом вашого навчання став не тільки диплом – з відзнакою чи без, – але й знання і навички, необхідні для роботи за фахом, що тут ви отримали цінний життєвий досвід, знайшли вірних друзів та мудрих вчителів, навчилися бути сміливими, активними, успішними, сміливо йти до своєї мети і ніколи не припиняти вірити у свої сили.

Магістри, вперед, до нових перемог! Хай щастить!

З найкращими побажаннями колектив кафедри менеджменту!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 3 045