Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

День відкритих дверей в Навчально-науковому інституті захисту інформації

15:47, 21-03-2016

18 березня 2016 року в Навчально-науковому інституті захисту інформації пройшов День відкритих дверей. Майбутні абітурієнти відвідали аудиторії та лабораторії кафедр інституту, ознайомилися з умовами навчання та сучасним обладнанням, яке використовується у навчальному процесі.

Перед учнями виступили представники ННІЗІ: директор інституту, д.т.н., професор Шевченко Віктор Леонідович, завідуючий кафедрою Управління інформаційною безпекою, д.т.н., с.н.с. Наконечний Володимир Сергійович та старший викладач кафедри Інформаційної та кібернетичної безпеки Хмелевський Ростислав Миколайович.

Присутнім було доведено актуальність професійної підготовки, яка проводиться в інституті, особливості діяльності фахівців галузі інформаційної та кібернетичної безпеки.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 715