Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ВІДБУЛИСЬ ЗБОРИ СТУДЕНТІВ ННІЗІ З ПИТАНЬ ПОТОЧНОГО НАВЧАННЯ

15:14, 05-11-2015

Третього листопада 2015-го року в актовому залі Державного університету телекомунікацій пройшли збори студентів Навчально-наукового інституту захисту інформації. Перша частина включала навчально-організаційні питання та профорієнтаційну частину щодо працевлаштування студентів. Представляємо порядок денний першої частини зборів:

Порядок денний Зборів ННІ ЗІ від 3.11.2015

1. Навчальні питання.

1.1. Перелік студентів відрахованих з початку семестру.

1.2. Перелік студентів, що мають низьку відвідуваність та, відповідно, дуже близькі до відрахування.

1.3. Інформування щодо порядку надання відстрокування від призову на строкову службу у Збройних Силах України тим, хто навчається у вищому навчальному закладі.

1.4. Аналіз виконання навчальних планів за індивідуальними графіками.

1.5. Додаткові заняття щодо вивчення української мови іноземними студентами.

Для зменшення проблем щодо навчання іноземних студентів за основним навчальним планом встановлені дні додаткових консультацій:

Кафедра УІБ – вівторок.

Кафедра ІКБ – середа.

Кафедра СЗІ – четвер.

2. Взаємодія студентської ради з керівництвом інституту.

2.1. Підсумки внесення змін в навчальні плани за пропозиціями студентської ради – всі пропозиції враховані.

2.2. Перезалік окремих дисциплін в окремих групах.

2.3. У магістрів є обов’язок і є можливість опублікувати статті в матеріалах конференції 18-20 листопада 2015 року.

2.4. У магістрів є глибокий сенс і є реальна можливість отримати другу вищу освіту за економічним напрямком. Дуже корисно, перспективно і досить компактно у часі.

2.5. Розпочаті роботи щодо створення земляцтва Туркменістану.

3. Діяльність студради щодо профработи – працевлаштування студентів.

3.1. Пропозиція від МТС.

3.2. Дві пропозиції від силових відомств (інформація на кафедрі ІКБ та в директора інституту)

3.3. Пропозиція від компанії Софтрейтинг-Консалт (технологія SAP AG).

3.4. Під час роботи конференції 18-20 листопада 2015 буде организований Мастер-Класс від компанії Search-Inform щодо побудови контуру кібернетичної безпеки. Місце проведення а.407. Відвідування вільне за наявністю місця в аудиторії.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 6 420