Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Стратегії кіберстійкості: управління ризиками та безперервність бізнесу»

11:21, 02-02-2023

23 лютого 2023 року кафедра Управління інформаційною та кібернетичною безпекою Навчально-наукового інституту захисту інформації проводить ІІІ Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Стратегії кіберстійкості: управління ризиками та безперервність бізнесу».

Запрошуємо прийняти участь у конференції науковців вітчизняних та зарубіжних закладів вищої освіти, аспірантів, здобувачів та студентів. За результатами конференції буде надруковано збірник тез.

Проведення конференції відкриває можливості для поширення передового досвіду й обміну науковими здобутками між науковцями, фахівцями-практиками у сфері забезпечення кіберстійкості, управління ризиками інформаційної безпеки та підтримки безперервності бізнесу, а також залучення до науково-дослідної діяльності здобувачів освіти й апробації результатів їхніх наукових пошуків і кваліфікаційних робіт.

Інформацію щодо тематики конференції та вимог до оформлення тез можна знайти у буклеті.


Приклад оформлення тез можна знайти нижче.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 603