Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва в 2016 році планує організувати підготовку фахівців за новими спеціальностями, а саме:
- Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності планує здійснювати підготовку фахівців за спеціалізацією з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю. Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.
Основою підготовки фахівців у галузі інформаційної аналітики і зв’язків з громадськістю є професійні компетенції з таких питань, як: організація, принципи та види роботи в галузі інформаційно-аналітичної діяльності; організація, принципи та види роботи в галузі зв’язків з громадськістю; сучасні технології позиціонування й іміджування; комунікативна діяльність, що передбачає досконале володіння державною та іноземними мовами, тому велика увага приділяється також філологічній підготовці (детальніше дивись на сторінці кафедри).
- Кафедра економіки, підприємництва та права планує відкрити спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Майбутні випускники, бакалаври, зможуть професіонально працювати в різних галузях на посадах економістів, торговельних інспекторів, брокерів, дилерів, комерційних і торговельних агентів, успішно займатися біржовій діяльністю, малим та середнім бізнесом.
Для забезпечення якісного та ефективного навчання в Університеті є наукові лабораторії із сучасним обладнанням і програмним забезпеченням, висококваліфіковані викладачі, просторі та світлі аудиторії.
Крім того, навчаючись за вказаною спеціальністю, студент матиме можливість пройти підготовку за спеціальними сертифікованими курсами в галузі телекомунікацій, що значною мірою сприятиме йому у подальшому працевлаштуванні та отриманні гідної заробітної платні, яка, у порівнянні з іншими галузями, є найвищою.
- Кафедра маркетингу планує здійснювати підготовку фахівців за спеціальністю «Маркетинг», які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу підприємств різних рівнів, обирати оптимальні підходи щодо формування товарної, цінової та збутової політики, розробки системи маркетингових комунікацій, організації маркетингової діяльності.
Маркетолог – це фахівець, який має глибокі знання в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій, уміє системно, інноваційно та креативно мислити, приймати ефективні рішення. здатний максимізувати прибутки компанії, вдосконалити асортиментний ряд продукції, налагодити зв'язки з партнерами та споживачами, організувати рекламну компанію та вийти на нові ринки.
Процес навчання побудовано на основі провідних вітчизняних та іноземних теорій, таких як: «Маркетинг взаємовідносин», «Система “business to business”», «Цифровий маркетинг», «Бренд менеджмент», «Інтернет-маркетинг», «Поведінка споживача», «Проектний маркетинг», «CRM системи в маркетингу», «PR та імеджологія» та інших для формування практичних навичок в сфері управління торговими марками та ринками.