Інноваційний зміст навчання передбачає, що студентів повинні навчати тому, чому потрібно, і як потрібно. Викладачі Навчально-наукового інституту захисту інформації Державного університету телекомунікацій, використовуючи інноваційний підхід у навчанні, постійно працюють над теоретичною та практичною складовою у навчанні студентів.
Так, для студентів першого курсу кафедри Інформаційної та кібернетичної безпеки, з самого початку, важливим було на практиці побачити, чим насправді студенти будуть займатися в майбутньому, навчаючись і працюючи. Так, за програмою, вивчали важливі предмети, зокрема, "Вступ до спеціальності", на якому ознайомилися з тим, що таке кібербезпека.
Наявність цього предмета ще раз дала студентам можливість зрозуміти, чи вибрана спеціальність-- саме те, чим вони хочуть займатися протягом життя. Також в програмі є загальні предмети, що важливі для даної спеціальності, такі як: "налаштування до роботи супутникового телебачення", "апаратні та програмні засоби комп'ютерної інженерії" та інші. Як висновок, можна сказати, що студенти задоволені та зацікавлені тим, що знання, які отримуються, можна застосувати в сфері кібербезпеки.