Робити вибір, не маючи чіткого уявлення про ту чи іншу професію, не почавши навіть вчитися, неймовірно складно. Тому шкільна професійна орієнтація стає актуальною як ніколи і має допомогти у якісній підготовці випускників.
Про те, як сьогодні молодь обирає професію та які напрями її цікавлять, з'ясовували на зустрічі з учнями 11 класу школи №17 м. Київ.
Звичайно є способи підготувати себе до вибору, щоб зробити його більш усвідомленим та здобути затребувану професію. Як само це зробити найбільш ефективно розповіла учням викладач кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій Наталія Недопако.
Напрямок маркетингу постійно розвивається і це зумовлює головний плюс професії – її затребуваність. Маркетинг - це по суті десятки професій, що органічно поєднуються в одній,
Якщо Ви ствердно відповіли хоча б на два питання, то вам точно варто спробувати себе в сфері маркетингу, поступивши в ДУТ.