Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Ви чули, що маркетинг – це психологія? А про те, що маркетинг – це комунікація?

12:50, 23-09-2021

Ви чули, що маркетинг –  це психологія? А про те, що маркетинг –  це комунікація? Так от, обидва ці твердження – чиста правда і мої улюблені студенти - маркетологи  тепер можуть про це розповісти від «А» до «Я».

Для когось робочий тиждень видався буденним та нудним, а для нас, студентів - маркетологів все розпочалось із оголошення відразу двох неймовірних подій – відкрита лекція на тему «Психологічні аспекти ціноутворення як основа маркетинг-міксу», лекторкою якої була неймовірна Литвинова Ольга Володимирівна, та відкрита лекція на тему «Діджитал-комунікації, як інструмент сучасної маркетингової підтримки конкурентоспроможності підприємств», а лекторкою була неперевершена Писар Надія Богданівна.

Ольга Володимирівна Литвинова розповіла про те, яким чином психологія тісно пов’язана з маркетингом, та як розуміння психологічних процесів людини може змінити все. Під час лекції, Пані Ольга розповіла про те, чому психологічні аспекти ціноутворення такі важливі, та чому це займає особливу роль в маркетинг-міксі! Як працює магія цифр, та чому всі ми так сильно залежні від неї, що ціна може говорити про бренд, чому більшість людей, як відкрита книга, як можна маніпулювати поведінкою споживача за допомогою чисел, та як одна цифра може змінити все. Дуже актуальна тема не просто для всіх маркетологів, а й для всіх економістів в цілому. Ті, хто відвідав лекцію – явно щасливчики! Крім того, лекція проводилася англійською, з коментарями українською. Чудова можливість розширити навички комунікацій.

Надія Богданівна Писар розповіла нам про секрети та особливості Digital – комунікації, та чому це дуже сильно впливає на репутацію компанії. В ході зустрічі були обговорені важливі складові цифрової комунікації між продавцем та покупцем, як малі похибки можуть зруйнувати роками вибудований зв’язок з клієнтами і ще багато цікавого. Також, наша мега-талановита Пані Надія показала на прикладі, як комунікація впливає на клієнтів, особливо, коли це стосується бренду особистості. А показала вона це у доволі неочікуваному та сильному форматі – на своєму прикладі.

Правильно підготовлені виступи і не менш підготовлені спікери – 50% успіху, а прекрасна комунікація під час виступу та задоволені відгуки від студентів – доповнюють успіх на всі 100%. Та й подивіться на фото – більше нічого додати, все й так ідеально. Ось такими видались дві супер лекції від моїх найкращих викладачів для моїх найкращих друзів:  студентів – маркетологів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 610