Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаємо маркетологів з важливим досягненням у житті - отриманням дипломів бакалаврів!

14:55, 30-06-2021

Дорогі випускники!

Вітаємо вас з великим і важливим досягненням в житті - із закінченням університету!

За ці чотири роки кожен з вас прожив своє дивовижне і неповторне студентське життя.

Ви по-справжньому подорослішали, придбали професійні навички і компетенції маркетологів.

Бажаємо, щоб накопичені знання, стали в нагоді для майбутнього багатогранного і неймовірно насиченого життя.

Перед вами відкривається дійсно справжнє життя, попереду ще більш значимі досягнення, не зупиняйтеся на досягнутому!

Вірте в свої здібності, не втрачайте щирості і пробивайтеся завжди і всюди!

Допомагайте один одному робити кар'єру і пам'ятайте, що Ви члени великої команди випускників Кафедри Маркетингу ДУТ.

Тут вам завжди будуть раді і завжди допоможуть.

Бажаємо успішної кар'єри, удачі і яскравого та творчого життя!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 037