Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Наші маркетологи візьмуть участь у Міжнародному кейс-чемпіонаті “Make It Bright” компанії JTI Україна

11:57, 18-05-2021

Це командне змагання за звання найкращої ідеї з розв’язання реальної проблеми бізнесу. На учасників проєкту чекають такі етапи: 

  • Make It Bright Ideas Lab: 2-денний інтенсив з розробки ідей – Make It Bright Ideas Lab, протягом якого компанія поділиться інформацією про актуальні напрямки бізнесу JTI, навчить учасників використовувати методики генерування ідей та на практиці застосувати ці знання під час бізнес-гри. 
  • Робота над розробкою ідеї: учасники формують команди по 2 особи, обирають один із напрямків бізнесу, пропонують своє рішення та презентують його. 
  • Менторство: 10 найкращих команд разом з менторами від JTI працюватимуть над удосконаленням своєї ідеї. 
  • Національний батл: 10 команд-фіналістів захищатимуть ідеї перед топ-менеджментом JTI в Україні.  
  • Міжнародний фінал: На команду-переможця українського етапу чекає 2-місячна підготовка зі спеціалістами з ораторського мистецтва і підготовки презентацій. Ця команда представить нашу країну на міжнародному пітчингу ідей.  

Призи кейс-чемпіонату: 

  • $2000 на навчання, Apple MacBook та головний приз – 6-місячне оплачуване міжнародне стажування для переможців! 
  • $1500 на навчання та гаджети від Apple для 2 та 3 місця глобального змагання. 
  • Цінні призи для топ-команд в Україні. 

Умови участі:  

  • 18–24 роки. 
  • Без досвіду або не більше ніж два роки фул-тайм роботи. 
  • Рівень англійської – Upper Intermediate та вище. 

Подати свою ідею на конкурс можна до 30.05.2021.

Для участі необхідно заповнити форму: https://bit.ly/3ekNPKa.  

Довідково: JTI Україна – один з найбільших виробників тютюнових виробів в Україні. Входить до складу групи компаній Japan Tobacco International (штаб-квартира у м. Женева), міжнародного тютюнового бізнесу групи компаній Japan Tobacco (штаб-квартира у м. Токіо). В Україні компанія працює з 1999 р. У центральному офісі в Києві, регіональних офісах та на фабриці у м. Кременчук (Полтавська обл.) працює більше 800 людей.

Маєш ідею? Хочеш приєднатись або підтримати нашу команду?

Телефонуй (066)2051154 Марія Заєць, МРД-21

Офіційна сторінка проекту та більше деталей на makeitbright.com

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 890